Umay34 sadece size değil bu soyliceklerim bir oğlum var 6 yaşında ikinci çocuğu istedim olmadı aylarca uğraştım olmicak dedim çok ağladım çok dualar ettim oğlum doğduğunda ikinci çocuktan çok korkuyordum aman aman olmasın diye bı şüphem olsa kafayı yiyordum olmasın nolur diye ama gerçekten yokluğu kötüymüş şimdi diyorum keşke oğlum daha küçükken olsaydı da kardeşlik bağı daha güçlü olurdu şimdi aralarında 6 yaş olacak nasipse şükür ki Rabbim ikinci kez anne olmayı nasip eyledi lütfen uzulmeyi bırakıp Allah’ın size verdiği mucizenin tadını çıkarın