Umay34 bende ikinci hamileliğimde aynı şeyleri hissettim. İsteyerek hamile kaldığım halde sanki başka çocuğum olamazmış gibi geliyor, sevemicekmişim gibi geliyordu. Ama 25. Haftadan sonra hareketleri iyice hissedilince benimsemeye başladım. Şuanda 38. Haftamı bitiriyorum. Hala daha ilk oğlumdan başka çocuk sevemem gibi geliyor ama yeni doğum yapan arkadaşımla konuştuğumda, kucağına alınca hemen benimsiyosun korkma dedi ☺️