alakayamaydanoz 1nsnr ilk aylar ayaklarım çok üşüdü tatlı çekmişti canım. Bel ağrısı çok yaşadım ama her gebelikte farklıdır diye düşünüyorum. Kusma bulantı olmadı.
ElifKarata oznuripek eee benm ultrasnda ortada gibi duruyor ama.ben hep sağımda hissediyorum o nasıl oluyor🤣🥰🥰🥰
oznuripek ElifKarata wala bn sadece teoriyi okudum.googledan sizde bakabilirsiniz.ramzi teorisi.yani bunu bilmek için çok bilgili olup ben biliyorum çekmeye gerek yok.ben çünkü bilmiyorum.sadece Allah bilir canım.ben teoriyi okudum öyle yorumladım yoksa kız Erkek Allah bilir inanki
1nsnr @oznuripek bana da bakar mısınız. 12+4 Bebek sağımda ultrasonda sağdan baktıı doktor soluma hiçç gitmedi cihaz
Mucizem4242 1nsnr yorum yapmadan geçemedim resmen anne aç kollarını dünya yakışıklısı oğlun geliyor diye bağırıyor 💙💙💙
oznuripek 1nsnr wala ben anlamıyorum canım.yorum yapsam uydurmuş olurum inanki,hiç anlamam.ben sadece google okumuş olduğum ramzi teorisine göre yorumladım.oradada diyorki 6 haftalık ultrason resmine göre sağda ise kız solda ise erkek.
ElifKarata oznuripek bende kendime göre hesaplim diye sordum işte canm ultrasonda ortada gözüküyor da benm ki🥰🤣🤣🤣
Mucizem4242 Atomheartmother erkek diyorum canim sağa daha yakın duruyor bide vajinal ultrason diyorsun vajinal da sağda yada sağa daha yakın ise erkek oluyor
Meryem-H Rukiye-94 12 buçuk haftalıkken erkek 18 haftalıkken kız dendi detaylıda net belli olur diye düşünüyorum
minikmucizeemaak Rukiye-94 13+6 da kıza benzetildi, 15+0 da oğlum olacağını öğrendim. Sağlıkla kavuşalım 🫶🏼
Mucizem4242 1nsnr kaç haftalık iken kız dedi canim , ben erkek diyorum kesinlikle 6 haftalık görüntüsü varsa atar mısın ona da bakayım bi