Mltsnl bence bu baya erkek canim duruşu falan erkek gibi duruyor erkeklerde pek yanılma olmuyor benim 2 oğlumu da 13 haftalık iken öğrendim ben , ilki şimdi 4 yaşında oğlum , birisi de karnımda Salı ayrıntılı var şimdiye kadar erkek dediler %100 olsun diye bekliyorum , bana erkek gibi geldi kızların tipi biraz daha farklı oluyor kızımla oğullarımın ultrason görüntüsü çok farklı ama oğullarımın benziyor birbirine , ben erkek diyorum canim, bu devirde doktorlardan mı kaynaklı cihazlardan mı insanın psikolojisini bozuyorlar bi öyle bi böyle diyerek ya