Ilosunuz1 Minigininannesi keşke benimde haftam o kadar ileride olsada yatsam hastanede daha 24 haftaligim hergun sancı vuruyor. Doktorum ilaç vermesse değiştiricem bu kadar erken haftada doğum sancısının çıkması normal değil ki🥺
Minigininannesi Ilosunuz1 tabiki değil aslında siz yatış verip gözetim altına almaları en sağlıklısı olacaktır