Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim dün sabahtan akşama kadar sancım vardı geçmiyordu akşam daha fazla olmaya başlayınca acilden kadın doğuma gittim. Doktor alttan ultrasonla baktı bebek iyi dedi nts ye aldı sancılarım çıktı sonra 2 saatlik serum verdi serumdan sonra tekrar ntsye çıktım yine sancım çıktı 🥺 Doktor bana doğum sancıların minik minik başlamış dedi kanaman olursa suyun olursa hiç durma hemen gel dedi ama çocuğumun haftası daha çok küçük. İne ilaç vermedi doktor sabaha kadar da hafif hafif devam etti sancım. Bu şekilde erken haftalardan sancıları çıkanlar oldumu? 🥺 Bebeğim erken gelmez inşallah çok korkuyorum..