1kedi1bebe hadi yaaa çok heyecanlıymış seninlide 5.2 falan bana ivme inerdi o 2 günde tövbe tövbe ahahaha😂😂 yaa artimed aldım salak gibi bilmiyodum ki tabiki onla yapıyodum ben. :/ ama yine çizgimi gördüm dün görmemiştim önceki gün çok silikti, bugün şaşırdım böyle oluşuna. Normalde 30 unda adet olmam gerekiyor. Ama duphaston, coraspin, progestan kullanıyorum belki erkene çeker adetimi. 14. Gün çatladı çünkü yumurtam