OnlyBaby canım mesela bana da yazmıştın bu kadar koyu erken gebelik değildir diye adetime dün beş gün vardı kan vrrdim 22,55 çıktı. Bugün tekrar test yaptım çizgi yine daha belirgin oldu. Doktorumla da görüştüm. O da ipne etkisinin bu kadar kalmayacağını savunuyor hoş neye dayanarak bilmiyorum da :) Geçen ay bende ilk hafta geçmişti iğne etkisi. Geçen ay 11.ci gün yapmıışm negatifmiş bu ay 12.gün yapmışım pozitifmiş. Yarın tekrardan kan vericem bencr ya testle takip et ama artimed olmasın ya da en güzeli kan ver