Belinay0922 Mrb arkadaslar tetanoz aşisini gebeligin kacinci haftasinda vurulmamiz gerekiyo sizler kacinci haftalarda vuruldunuz
boymomyz Belinay0922 25 ve 29da oldum . İğneden sonra bebek durgunlaşıyor hareketleri azalıyor bilgin olsun ben çok korkmuştum bişey oldu diye
Belinay0922 Yazmelegi_ saglik ocagi beni 17 haftalikken aradi ben yaptirmadim internette arastirdim erken dediler biraktim vurmadim.
Sltn1234 31 haftadatek doz yaptıran var mı acaba ikinci gebelik bu haftalarda yapılmasında sorun oluyor mu bilginiz var mı?
Belinay0922 boymomyz peki zaten simdi de hissetmedigim icin korkmam tskk ederim verdigniz bilgiler icin
Belinay0922 Aayssee1323 bende vurdurmazdim da ben hic tetanoz vurdurmadim hayatimda o yuzden mecburum
Buketduru35 Belinay0922 18 nci haftada vuruldum yani dün yaptırdım ateşim çıktı ve kemiklerim ağrıyo çok kötü ya kolumu zaten kaldıramıyorum😃