umutlu1mom Benimde kan testim 30 Martta 1.20 1 nisan da 12.58 olarak yükseldi. Ama benim regli günüm 6 Nişandı, bazı hastane labaratuvarında en aşağı 0 bazılarında 1.20 olabiliyor. Eğer şüpheniz varsa 2 gün sonra test tekrarlayın koyulasırsa kan verin bence. Zaten hamilelik varsa beta 2 günde yükseliyor, bende silikti 1 nişanda daha belirgin silikle tekrar kan vermeye gitmiştim