Sibelsibos başlıkta yazdım 1.20 çıkmış 😕 bugün regl olmam gerekiyor testim de yok gibiydi çizgi gittikçe belirginleşti. Cumartesi kan vermem gerekiyor ama özelde çok pahalı, acilde bakılır mi bilmiyorum. Kafan baya karıştı, şuan farklı bir ildeyim ondan dolayı mı böyle çıktı? Kafamda deli sorular 😬