birnilmeselesi Zzeyynep04 doğmuş bebişin bi an önce sağlıkla çıkıp kucağına al inşallah 🤲🤲 maşallah kuzucuk toparlar hemen içini ferah tut bide çook teşekkür ederim bu halde cevap yazmışsın allah razı olsun ♥️
Zzeyynep04 birnilmeselesi sendende razı olsun canım amin inşallah Allah herkese böyle acısız sorunsuz doğum nasip eder 🙏❤️😻
Bet1 Zzeyynep04 sağlıkla kavuşun inşallah benim de ilk oğlumda suyum gelmişti gece yatarken bir anda 34+0 da 8cm.acilmayla gitmiştim hastaneye ama bebiş ters olunca sezeryan olmuştum
Bet1 Zzeyynep04 hiç kuveze girmemisti bir sağlık sorunu da olusmamisti sezeryan olduğum için 2 gece kalıp taburcu olmuştuk. 2600 doğmuştu. 5 yaşına girecek 3 temmuz
Zzeyynep04 Bet1 bende de sonradan nefes sorunu oldu diye küveze alınmıştı ama inşallah sizinki gibi bende erkenden kavuşurum bebeğime
Zzeyynep04 dilay_06 amin inşallah şuan küvezde solunum cihazına bağlıydı çıkarılmış dün çok şükür şimdi süt sağıp eşimle diğer hastaneye yolluyorum.