Zzeyynep04 Evet hamişler çok erken bir zamanda suyum geldi ve iki cm açılmam varmış inşallah biran önce doğarda rahatlarım diyorum gelen giden parmakla muayene ediyor ve acıyor🥺
birnilmeselesi Belirtiler neydi ilk başta biraz detaylı anlatabilirmisiniz müsait olunca . Sağ salim alın inşallah kucağınıza sağlıklı doğumunuz olsun inşallah
Zzeyynep04 birnilmeselesi amin inşallah yatakta yatıyordum bian kovadan boşalıyormuşcasına su geldi bekledik biraz sonra sancım geldi doktora geldik açıklık var dedi 2cm sonra ultasona baktı suyun var hala gelmemiş dedi birazda kanamam oldu şimdi diğer nöbetçi doktoru bekliyorum.
Zzeyynep04 dilay_06 aslında hiç belirtim yoktu sadeve yatarken suyum geldi bekledik biraz daha sancım oldu yolda vardığımızda iki cm açıklık varmış onun harici doktorda nstde hiç sancım çıkmamıştı şimdiki nstmde ful sancım var .
birnilmeselesi Zzeyynep04 doğmuş bebişin bi an önce sağlıkla çıkıp kucağına al inşallah 🤲🤲 maşallah kuzucuk toparlar hemen içini ferah tut bide çook teşekkür ederim bu halde cevap yazmışsın allah razı olsun ♥️
ozley Zzeyynep04 biraz yorumlarına baktım da bebişin gelişimi öndeymiş sanırım. O yüzden sıkıntı yaşamazsınız inşallah. İçini ferah tut. ♥️
ozley Zzeyynep04 normal gibi haftasına göre kilosu kuzum. Sağ salim doğsun da bebişler toparlıyor kısa zamanda.
Omermomm_ Zzeyynep04 Allah yardımcınız olsun doktorlar ne diyorlar bebeği size vereceklermiymiş doğunca
Zzeyynep04 dilay_06 amin inşallah şuan küvezde solunum cihazına bağlıydı çıkarılmış dün çok şükür şimdi süt sağıp eşimle diğer hastaneye yolluyorum.