HabibeAlkan anneoluyorumx 35+1 olduk 14 temmuza gün aldım inşAllah bi sorun olmazsa kavuşucaz minnoş oğlumla dayanamıyoruz heyrcandan 38 haftasında gün aldık🤭
Eslem-karaca HabibeAlkan sezeryan için mi gün alıyorsunuz? Normal doğum olunca günü belli olmuyor sanırım. Bebişlerin keyfine göre dimi?
Medine_yasar05 anneoluyorumx cnm Uygulamada 31+2 görünüyoruz yanlız ultrasyona doktorum bakınca 33 haftalık diyor
Hubeyb9 Medine_yasar05 maşallah canım. Peki doktor ultrasona göre mi gidiyor son adete göre mi. Sezaryen benimki ondan merak ediyorum
_gulumm Medine_yasar05 benim de bı 10 gün önden gidiyor uygulamaya göre 28+1 doktora göre 29+5 doktor normal dedi . Cinsiyeti ne seninkinin
3Tospikannesi anneoluyorumx 29+3 olduk az kaldı heyecan korku karışık 😁 3.çocuk ama yaş ilerledikçe ve araya baya mesafe koyunca farklı oluyormuş 😊
HabibeAlkan Zeynep-89 sezeryan deyil normal olucak suni sancıyla doktorum istiyorsan notmal yapalım dedi sen doğurursun merak etme doğurtucam seni dedi ama olmazsa doğuramazsan doğumun ortasında deyişip sezeryana geçicek