Daisy0000 yaa seni hep görüyorum benimde yarın 39+1 bebeğim dönmedi 😔 dönmesi zor bundan sonra diyo ben normal istiyordum beklesem bebeğim sıkıntıya girer mi diye düşünüyorum beklemesem keşke bekleseydim belki döner eder miydi diye düşünmeden alıkoyamıyorum kendimi