Kbracnr Hangi marka pişik kremi tercih ettiniz ? Ben mustela ve Bepanthol baby arasında kararsız kaldım ama sizin tercihleriniz neler ?
1mucize Kbracnr sudocrem aldım kullandım ama iyi gelip gelmediğini anlayamadım tam olarak o krem hakkında şu an yorum yapamam. Bebeğim bezden dolayı bayağı kızarmıştı pişikten her yıkamadan sonra iyice kurutup bepantol baby sürüyorum çok iyiyiz şu an🥳
Agg0207 Kbracnr mustela kesinlikle içerik olarak iyice çok etkili doktorumuz bize onu tavsiye etmisti kızım doğduğunda
Medine_yasar05 Kbracnr cnm ben bir önceki doğumumdan hemen sonra oğlum pişik oldu geçmedi 6 ay boyunca denemediğim pişik kremi kalmadı denemediğim bez markası kalmadı en son fito krem kullandım geçti
1mucize nefessmommm ilk uygun bezlerden başlamak istedim hangi bezi ilk kullanırsan bebek ona alışır felan dediler bende ilk pure baby kullandım olmadı sonra bebem natural denemek istedim o da olmadı bim bezi aldım mahvetti çocuğumu kabarcıklar oluştu pişiğinde olacak iş değildi. Şu an baby turco kullanıyorum çok iyi geldi bize pişik kremi de bepantol baby sürüyorum.
Bendenbitanedahayok Her bebeğin bez ,krem veya diğer ürünlere karşı vermiş olduğu etki olumlu ve olumsuz olarak sonuç vermekle birlikte içeriği en temiz olan mustelayı öncelikle denemenizi isterim. Sonrası mı vazgeçilmeziniz olacak diye düşünüyorum 🤗 Sağlıklı günler
HnfeShn Bend Bepanthol pişik önleyici kremini alıcam onu sürücem bebeme doğar doğmaz çünkü bez stokladım pişik yapmaması için onu kullanmayı düşünüyorum arkadaşım önerdi bide alıp denicem bakalım