Elenora 1Seymaaa- Atalay nasıl acaba ya güzel mi ben oğluş için düşünüyorum burdan da başka fikir edinim biraz
e_blue_sky_a 1Seymaaa- Crnkty Kutay hoş da kurtthan olmaz be canım bence bak kuyata oktay uyar sen Bi düşün bence bunu
tubik7 Nazogelin Araslar. Asıl oluyor acaba ben de durup durup Aras mı olsa diyorum öyle pek güzel bi anlamı da yok sanki sahip çıkılan filan demekmiş ama nedense güzel geliyor isim bana
Portredekitirtil tubik7 ana sınıfı öğretmeni komşum var aras koymada ne koyarsan koy dedi çok aşırı yaramaz oluyorlarmış
Maisina kupp 2 görkem tanıdım birisi öğrencimdi aşırı yaramaz ve hiperaktifti diğer görkem ise komşu çocuğuydu aşırı ağlardı susmazdı 🥲
Maisina Biz de dük oğlumuz olacağını öğrendik 🩵🤭 ilk günden beri Sina ismi çok hoşuma gidiyor yanına bir isim daha koyacağız
Aytac27-07 Umutlugunler biri var bizde bacım burnunu. Dikine gidiyor büyük lafı dinlemiyor,yaramazlık,asilik ne desen var😂😂😂ama 12 yaşında bizimki,küçüklüğünden beri öyleymiş
Nuraaa Umutlugunler benim oğlum Umut Akıllı ama adaletsızlıge gelmez hakkı beyse odur Asıl akıllı sorgulayan
Dilek1903 irem1057 bence çok güzel bir isim ya şuan çok fazla katan var ama napalım alıştık artık başka bir isim hiç düşenemiyorum 😂