gzdeylcn Lina, Lena, Alin, Luna bana da köpek ismi gibi geliyor bunlar. Güneş ismini ben de çok seviyorum sarışın olacağını bilsem Güneş koyardım kesinlikle 🌞🌞 ben ikizlerime Nil ve İdil koyacağım kısmetse . Basit ve kibar isimler bence, ikisi de nehir ismi 🌸🌸