mervekocogl Em16 Hafsa ve Hüma isimlerini çok beğeniyorum. Nasipse Hüma koymayı düşünüyoruz şu an, sonra bir kızımız daha olursa ona da Hafsa koyabiliriz :)
Gizem_37 Em16 2.kizim olacak allahin izniyle ilk kızımın adi zeynep zümra ikincisine de mihra ismini vereceğiz insallah
demyagmur aysun1-zleli amin canım inşallah 🙏🏼 Sizede hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍
Tuba0202 TubaEraslan siz aksanın anlamına bi bakın Alya eşimin anneannesinin ismi aksa da mescidi aksadan geliyor bilip bilmeden yorum yapmışsınız
TubaEraslan Tuba0202 Alya zaten çok güzel isim Aksa mescidi aksa da n geliyor da onun önünde mescid olunca yakışıyor ama işte isme gelince hoş durmuyor. Cami ismi vermek ne kadar makul ki sizce
cevriye35_ Tuba0202 Aksa tek başına ağır koyulmamalı diye biliyorum önüne bir isim eklemenizi öneririm Berra Aksa gibi gibi