Duru- amin teşekkür ederim 😊 evde nişanım gelmiş Dinçer beye mesaj atmıştım zaten sormak için şansıma o gün nöbetçiymiş direkt gittim zaten yaklaşık 3 saat sonra doğuma alındım ben hastaneden çok memnun kaldım odalar biraz küçük ve sıcak ama benim için önemli olan ilgileriydi ebeler olsun hemşireler olsun çok ilgililerdi