Sltncnz Valla ne yalan soyleyeyim bana da koydu. Ama benim sancım anormaldi. Doktorum muayene saatinde hastalari birakip acil aldı. Bebişin başı küçüktü. Kanalda döneceği tutmuş. Doktorum bunun cok nadir olduğunu söyledi. Sezeryan sırasında bebegin başının arka kısmının once görünmesi lazimken, benim prenses yüzü dönük çıkmış. 😀
Ki gebeliğim boyunca sıkıntı yoktu. Hergün saatlerce yürüdüm, merdiven çıktım. Hurma ananas ahududu yaprağı çayı tükettim. Yani bazen ne yaparsanız yapın olmayınca olmuyor. Hayırlısı böyleymiş. 🫠