Sltncnz geçen hafta çarşamba günü doğum yaptim. Bu yorumu bebiş kucağımda karnını doyururken yazıyorum. Doğumum normal başlayıp, 6 cm açıklıkta mecburi sezeryana döndü. Cok cabalamistim gebeyken normal olmasi icin. Nasip böyleymiş olmadı. Dezavantaj ve ya avantaj olarak düşünmeyin bence. Ben saat 3 te doğum yaptım. 9 da ayağa kalktim. Gece 3 e kadar hiç yatmadim. Hep yürüdüm. Hatta ertesi günü hastaneden gelip yavas yavas evimi bile süpürdüm. Tabiki bir ameliyat geçiriliyor sezeryanda. Egilip dogrulmak biraz zorluyor diyebilirim. Onun dışında bende bas ağrısı bel ağrısı gibi şikayetler olmadı. Avantaj olarak görüyorsanız eğer, kanamanız az oluyor sezeryanda. İceriyi ameliyatta temizledikleri icin. Gece koridorda yürürken karşı odamdaki kadınla sohbet ederek yürüdük. Kadın 19 saat sancı cekip, 17 dakikada normal dogum yapti. 20 küsur tane dikişi varmış ve 1 adım atarken bin acı cekiyordu. Normal olsun diye zorladığı için pişman oldugunu soyledi. Çok üzüldüm. Velhasıl kelam her doğum kendine özeldir ve herkesin acı eşiği farklıdır. Kendinizi doğum şekline değil, bebeğinize odaklamanızı öneririm 🫠