ilay05 Yagmurr8 aşağı yukarı aynı zamanlarda bıraktırıyorlar demekki 11+3te bıraktım bende 2 gündür multivitamin içiyorum
Cerkes6019 ilay05 benim doktorum bırak tarzı bir şey demedi yazdıklarını eczaneden alınca baktım multivitamin folik asit var fazlası zar diye saglık ocagı dakika doktora sordun oda 12 haftalıgı doldurmuş bırak dedi
Muczm33 ilay05 o haftalrda folikasit bırakılıyor bende bıraktım balık yağı bide başka bir multivitamin verdi onu kullanıyorum onların da içinde folikasit var zaten