izlmisik-16 kubraaksoy yani bana 32 den sonra 2 haftada bir gelmemi söyledi , her doktor farklı tabi bişey diyemem belki bir sonraki gidişinizde 2 haftada bir gel diyebilir 🙄
Gunes63 kubraaksoy 33 +0 dan merhaba 🌸 Mide yanmalarım sıklaştı bu ara. Özellikle geceleri dayanılmaz hale geliyor. 36. Haftadan sonra haftada bir kontrole gelmemi istedi doktorum
Zzeyynep04 kubraaksoy 33.haftada bir haftaya düşürdü doktor kontrolü nstye girdiğim için şuan 34+5im biraz sancı bel ağrısı ve bacak ağrısı çekiyorum onun harici iyiyim
izlmisik-16 gaye1807 birkaç hafta önce ona gidiyordum ama son randevumda kendisi toplantıya gittiği için beni başka doktora yönlendirdiler o yüzden artık ona gitmiyorum.. Şuanki doktorum Hamiyet NUMANOĞLU