262223-- 1melekannesi3858 kasik tarafınız terliyor olabilir bende öyle oluyorum 27+1 olduk bazen suyumu geldi diye endişe ediyorum doktorun suyun gelse tutman imkasiz olur dedi bazende sızıntı şekilde olur demişti çok ıslaklık olursa gel dedi
1melekannesi3858 minikmucizeemaak offf ben 29+2 bende oluyo Bayadır ben normalde bile nemlilik oluyo diye ped takardm hamilelikten dolayi takıyorum yoksa umursamam da
1melekannesi3858 Yazmelegi_ offf nefret ediyorum bu durumdan vallahi akıntı yok bende gün içinde dışarı Bi yere çıkmadığım sürece ama nemlilik oluyo gi skldm bu durumdan
Yazmelegi_ 1melekannesi3858 vallahi bacım bende sıkıldım hergun 2 kere Çamaşır değişiyorum bu nem olayı birde koku yapıyor
1melekannesi3858 Yazmelegi_ ediyorum iste ama yinede korkuyorum ama sanmıyorum çünkü doktor su gelmesi bacaklarından akar dedi hissetmemek mümkün değil dedi
Og347- Kızlar benim 27+6 4 günde bir kaşığıyla sancı oluyor adet sancısı gibi 5 dakika sürüp geçiyor sizdede oluyormu
262223-- 1melekannesi3858 içinizi ferah tutun sürekli çok şiddetli bir nemlik olursa doktora gidin açıklık varmı bakar
1melekannesi3858 minikmucizeemaak o derece mi oluyo benim o kadar olmuyor canım benim öyle olsa kafayı yerim çok korkarım ya
1melekannesi3858 262223-- canım bu ay sırf 4 ya da 5 kez muayene olmuşsumdur yani ama kaşıntı var alt tarafımda az Bi enfeksiyon vardı sanırım.o geçmedi ya tek kullanımlık şase vermişti de doktor
minikmucizeemaak 1melekannesi3858 Hayır tabi bol değil altıma kaçırıyorum dedim zaten altıma yapıyorum değil 😂 bir iki damla kaçırırsın da nemli olur ya ondan bahsetmek istedim