Deryadeniz63 aslında belli olmaz ciğer geliştirici yapıldı ve Doğum sonrası solunum ve emme problemi yaşamazsa koymuyorlar. Benim ilk doğumum 35+3 oldu ama çok sıkıntısı yoktu sadece ilkgün çok ememedi sarılık değeri yükseldi 1 gece fototerapi için kaldı. İnşallah seninki de kalmaz.