Trldyg Bende aynıyım yaa yenı başladı 21+4 ağzıma acı tat gelmedi var bıde ondan öı kaynaklı bılmıyor m
Papatyaaa__ nurkarakoc aynen çiçeğim sarıkız varya ondan içiyorum ben direk tık diye kesiyor bende anında
Papatyaaa__ nurkarakoc inşAllah canım şifa olsun sadesini al ama meyvelilerde yakar benim dolapta artık 7 8tane oluyor hergün içmesem sanki bişey eksik kalıyor gibi bu sayede midemde yanmıyor rahatım 😊🤤