Sade soda, salatalık ve gaviscon şurup bu üçlü benim kurtaricim vazgeçilmezim en mecbur kaldığım zamanlar şurup bu arada yoksa en iyi kankam salatalık sonra da sade soda o da Beypazarı iyi diyorlar ben baya Kızılay içmiştim o daha iyi geçiriyordu ama bu da iyi