Mucizeolsuun Kızlar bugün ilk kontrolümüz du herşeyin gayet güzel olduğu kesenin var olduğunu da gördük ama bebiş gözükmedi başına gelen var mı iki hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi olumsuz konuşmadı içim rahat ama böyle bi durumla karşılaşan var mı
arirangg Mucizeolsuun Erken gittiyseniz eğer önce sadece kese görünür. Ben de ilk gittiğimde sadece keseyi görmüştüm
_peritozu Mucizeolsuun bende hamileliği öğrenir öğrenmez gitmiştim kese vardı bebeği görememiştik 10 gün sonra gel demişti o zaman gördük endişelenme ☺️
SedaNurOkurer Mucizeolsuun bebek keseye hemen düşmüyor canım kesen var ise 1 hafta on gün içinde gözüküyor bana da böyle dediler gayet her şey normal sıkıntılanma
kevserky Mucizeolsuun bnde 7. Haftada gittim sadece kese gözüktü çok korktum bebek gözükmücek diye. Sonra 8. Haftada gittim bebişimi gördüm kalbimi dinledim. Kesenin içinde bebek kalıntıları var dedi doktor. Merak etme bir hafta sonra görürsün demişti . Öylede oldu korkma inşallah görürsün cnm inan dua et
FKRKS29 kevserky ya bende bugün son adete göre tam 7 haftaligim bugün gittim en son 10 gün önce kese 5 mm ken bugün 11 mm olmuş ama daha içinde bebek yok dedi sağlıksız olabilir dedi sonradan çevirip ama dur sağlıksız olması için daha erken daha sağlıksız diyemeyiz dedi🤷♀️🤦♀️ içime kurt düştü benimde 2 3 hafta sonra yine çağırdı 🤦♀️
Tulayim kevserky merhaba benim de kese var Yolk kesesi yok . Ama embriyo ya benzer bişey var . Bugün kanama oldum . Doktora gittim ilaçları kesti düşük yapmamı bekliyorlar . Bebek kalıntılarında siz bişey görmüşmüydünüz
Mucizeolsuun FKRKS29 Allahım hayırlı sonuçlarla sonuçlandırsın ya inşallah gönlünüze göre verir rabbim 🥲
kevserky FKRKS29 yok yok sakın içini karartma . 10. Haftaya kadar vakti var korkma bnmde 8. Haftada gözüktü yani belli olmuyor hiç
Minigininannesi Mucizeolsuun hastaneye gittiğimde 5+3de kese var 4+3uyumlu bebek yok dedi doktor. Zaten sevmemiştim bekledim 8+2de gittim bebek vardı büyümüştü haftası ile uyumluydu bir problem yoktu 17+2olduk her şey yolunda
Mucizeolsuun Minigininannesi Minigininannesi bende 5+3 ama 6 haftalığa uyumlusun da dedi kesemiz vardı bebeğimiz yok dedi iki hafta sonra gel kalp atışlarını duyarız dedi ne bileyim olumsuz konuşmadı ama insan düşünüyor
Asuu-1 Mucizeolsuun benim Geçen yıl ilk gebeliğimde öyle olmuştu kese var bebek yok denildi bir hafta 10 gün sonra tekrar gitmiştim ve bebek hala yoktu Dr boş gebelik dedi kürtajla alıcaz keseyi dedi tedbir amaçlı bir kaç hafta daha bekledik ama bebeği göremedik ve kürtaj olmuştum. Allah hakkınızda hayırlısını versin.
Minigininannesi Mucizeolsuun Allah’ın izniyle bir şey olmaz bir gün bile fark ettiriyor belki cihazı iyi değildir görememiştir belki tecrübe problemi vardır
Mucizeolsuun Minigininannesi tecrübe problem olacağını sanmıyorum da bakalım yaaa inş hayırlısıyla güzel sonuçlar Alırım
FKRKS29 kevserky oy teşekkür ederim ya böyle olunca içim biraz olsun rahatlıyo❤️ çok dua edin benim için ❤️❤️❤️❤️
kevserky FKRKS29 ederim cnm yarın doğumum var bnmde inş sanada ederim dua 🤗🤭 buraya görünce bebişini yaz hatta cinsiyet tahmini falan yapacağımız günler olsun inşallah
FKRKS29 kevserky yaaaa sağlıkla sihatla kucağınıza alırsınız insAllah çok mutlu oldum🥰❤️ çok güzel hayirli günler yaşarsınız ailenizle insAllah🥰🥰🥰🥰 Amin amin insAllah ❤️❤️❤️