Deletedmom_79 Bilge ismi nasıl sizce kızlar başka isimlere de çok baktık ama dönüp dolaşıp gene bilge ye geliyoruz. Ama yine de böyle daha doğmadı koymadık ismiyle bütünleşmedi ya bi belirsizlik. İkizler burcuyum zorlanıyorum 😂
Yagmure Deletedmom_79 beğendiğim isimlerden biri 👍🏻 bende ikizler burcuyum ve asla ismine karar veremiyorum 😂
kevserky Deletedmom_79 biz ilay koyacağız. İlk başta ayçıl öykü dedik hep son dakika ilay koyduk cnm yani hiç belli olmuyor isim muhabbeti
Deletedmom_79 Bircandeniz ne güzel 🥰 çok bilmiş olur mu acaba diyorum 😂 sizin kızınız nasıl çok bilmiş miii 😂😂
Mamalisa Deletedmom_79 benim de aklımda olan isimlerden biri çok güzel bence. Kız bebek 👧 için dimi? Biraz unisex bi isim çünkü
Deletedmom_79 Mamalisa evet kız için düşünüyorum ben 😊 tek başına olunca daha çok kız ismi gibi erkek olması için yanına kaan oğuz falan konuyor sanki
Agg0207 Deletedmom_79 bende bilge ismini beğeniyorum bence çok güzel sade bir isim bende daha karar veremedim ama beren bilge Belgin Zeren isimleri arasında kalıyorum
Agg0207 Deletedmom_79 berenide düşünüyorum ama aşırı yaygın artık bilge çok güzel ama aslnda anlam olarak bence çok iyi insan ismimin anlamlarını taşıyor gerçekten