Kızlar bde serklaji ne kadara yaptırdınz siz bana biraz pahalı geldi yani neye göre değişiyor aceba bu ortalama fiyatlarını hiç bilmiyorum oyzden sormak istedim bize direk bi fiyat verdiler bende mecbr oldum.O kullanılan ip yurt dışından geliyormuş devlet çok az kısmını karşılıyormuş oyzden pahaliyms yani zaten özel hastaneydi devlette yapıyolarmi bilmiyorum.Ben 15 bine oldum.Bazi yerlerde nerdeyse doğum fiyatı böyle.Bana braz fazla geldi ortalama fiyatları böylemi yoksa biz fazlamı verdik aceba.