Zelihaa1409 sonrasinda rahim filmi cdktirdim. Orda cok da kucuk degilmis perden demisti doktor. Ama kac cm bilmiyorum. Canim oyle dusunme. Ben de ilk duydugumda kendimi yemistim. Hatta doktor bana yuzde 70 duser ya da erken dogar demisti. Ama cok dikkat ettim. Hamilelik boyu is yapmadim korkumdan. Calistim ama, isten gelince hep yattim. Proluton kullandim haftada 1.progestan,adalat kullandim kasilmalar icin. Rabbime biraktim her onlemi aldiktan sonra. Cok sukur zamanini bekledi bebegim. Insallah senin bebegin de zamaninda gelecek saglikla 🤲