Arseee daha 11 değilim ama 10+6 yım yorucu ve yıpratıcı bi hamilelik yaşasamda çok şükür bebeğim iyi bayramdan sonra kontrolümüz var gösterirse cinsiyet görürüz belki 😌 benimde genelde şiş oluyor karnım ve evet akşam olunca daha belirgin hamileliğiniz nasıl geçiyo bulantınız kusma va var mı acaba? Ben 2 günde bir nerdeyse acilliğim 3 gün önce serum taktırdım 😃