Mimnice Feyzaclk ben de lazerliyim lazer seansımın sonlarına doğru hamile kaldım 🥲 ben sadece makine ile kısaltma yapıyorum ne jilet ne ağda yani böylelikle batma da olmuyor tavsiye ederim
Hilalum Feyzaclk ben sadece yüz için gidiyordum sadece YUZ 150 TL ve sadece cenemde az tüy var onu alıyor diye başka bişey söylemek istemiyorum
Feyzaclk Hilalum zaten kullandıkları malzemenin fiyatı 150 200 lira evde alıp kendin yapcan . Sir ağda ve ağda ısıtıcıdan başka bişey kullanmıyor yani😂
sekerparemm Feyzaclk bence agdaya devam etmelisin doğumuna az kalmış gelmiş çünkü rahat edersin en fazla iki kere daha aldircan sonuç olarak
Yagmure Bsrays ay acısına nasıl dayanıyorsunuz ya 😖 bende her yere epilatör kullanıyorum oraya dayanamıyorum jiletle alıyorum 🥲
Maras46konya-00 Feyzaclk bir kere gidebildim gebe olduğumdan beri gitmedim bıraktım heralde jilet ile sonuna kadar giderim napim kasmaktansa böylesi daha iyi çocuk daha önemli benim için
Sedefibrahim Feyzaclk emin ol jiletle de alınmıyo ben daha 22 haftalığım karnımdan göremiyorum çok zorlanıyorum ağdaya gitmeyi düşünüyorum jiletle iki güne bir almak zorunda kalıyorum kararma da yapıyor kökleşiyor bence ağdaya devam et yada kendin evde bi ayna karşısına geç otur al ağdayla benim avı eşiğim çok düşük kendime kıyamam o yüzden kuaföre gideceğim ama sen ben yaparım diyorsan en iyisi kendin ağda yap
TugSozTan Jiletle alıyorum. 38+2deyim hep jiletle aldım bu zamana kadar yine öyle devam ediyorum. Boy aynası var sandalyeye oturuyorum öyle alıyorum hiçbir şey kalmıyor Ağda çok uğraştırıyor uzun sürüyor. Uzun süre aynı pozisyonda kalmak beni çok yormuştu
Cimcat Feyzaclk 150 iyiymiş 😅 ben dün olmayan tüyüme 300 tl verdim kalbim cızladı , piyasa artık bu heralde dedim. Normalde kendim biodermanın ağdasını kullanıyorum inanılmaz memnunum ve önerdiğim herkes memnun
Zehradnc Feyzaclk eldivenle alışmaya başladım ama iç kısımları çekemiyorum çok hasass başka bi çözümü var mı acı için kullandığınız