ssyd bende tüm vucudumu jiletle alıyorum. Orası ve koltukaltı hariç :) ama o jiletlerden alıp evde bulundurcam acil bişey olur diye. Eldivenle de yıllardır alıyorum zaten göbekten alamam sandım ama gayet alınıyormuş. Bir de bir ayda anca çıkıyor kökünden aldığım için. Siz de lazerliyseniz eldiven çok acıtmaz ama alışmanız da lazım tabi. Eğer denerseniz en arka taraftan başlayın (makat) önden değil.