arirangg Moommyyy Canım benimki 0.1’di ona da normal demişti doktor. Yüksek olması sıkıntı. Peki sen mide bulantın çok oldu mu? Bem çok oldu ve tsh düşük olunca mide bulantısı yapıyor diye duydum
Moommyyy arirangg evet canım benimde 0,24 ten önce düşüktü banada normal demişti , hayır çok midemde bulanmadı doktorda sormuştu çarpıntı falanda yapıyormuş o da olmadı bende