Moommyyy var canım sadece TSH düşüklüğü vardı dahiliye doktoru ilaç yazmayacağım 20. Haftada düzelir dedi. Ayda bir kan ver dedi. Aile hekimim sağolsun senin ilaç kullanman lazim dedi. Başka dahiliye doktoruna gitmemi söyledi. Gittim ve sonuç çok kötü hem TSH düşük hem ts3-4 çok yüksek 7 lere çıkmış. Endokrine sevk ettiler bugün de endokrin doktoruna tahlil verdim yarın da ultrasonla bakılacak