birevlatsahibi Zeynepikranur lavman yapıyorlar zaten ama bu normal doğumdan vazgeçme sebebi mi gerçekten 😂
Zeynepikranur birevlatsahibi yok canım ben lavman nedır onu bıle bilmedıgım ıcın endıselendım utandım ondan
Zeynepikranur cokkasmabeabi haklısınız canım korktum bırazda utandım işte basıma gelmedı hıc bende normal doğumdan yanayım ama düşününce ıste
3Tospikannesi Zeynepikranur evet ben ikisini de devlette doğum yaptım doğumhaneye girer girmez ilk işleri lavman yapmak oldu
Knergiz Zeynepikranur doğum yaptığım gün sık sık tuvalete gittim boşaldı resmen doğumda hiç öyle bir şey yaşamadım Allah sistemi ona göre kuruyor ishal gibi bir şey oluyorsun