Zeynepikranur tatlım zaten lavman yapıyorlar doğumdan önce. Ne var ne yok içinde boşaltıyorsun. Öyle alıyorlar doğuma . Çekinmeme gerek yok . Zira bu çok doğal bir durum.
Her şey sizin için uygunsa normal doğum en iyisi . Hem sizin hem bebeğiniz için. Böyle bir sebepten vazgeçmeyin derim ben.
İlk doğumum normaldi. Hep iyi ki dedim. İkinci doğumum zorunlu sezaryen olacak sanırım. Plasentam düşük . Eğer yukarı çıkmazsa mecburum. Herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah .