11-02- 5. Haftamdan 11. Haftama kadar kanama problemlerini yaşadım kese çevresinde kanama alanı vardı belki hala vardır bilmiyorum.
Kahverengi lekelenme olarak başladı sonrasında doktorum bana progestan verdi, yaklaşık 10 gün lekelenme sonrası 3 Mayıs sabahı bardaktan boşanır gibi kıpkırmızı pıhtılı kanamam olmuştu. 2-3 gün bu şekilde adet olur gibi kanama gördüm ve sonrasında kahverengi lekelenmeye döndü tekrar. Arada bir kırmızı pembe oldu, yorulmamaya çalıştım ama bir çocuğum daha var mecbur ev işlerimi yaptım şimdi çok şükür iyiyiz 13+5teyiz ☺️