11-02- canım beşinci haftada başladım bu dediğini yaşamaya. Hep yattım, hiçbir iş yapmadım ilk gebeliğim. 23.haftada iğneyi bıraktım. Ama ilacı hala kullanıyorum. İğne olarak pruloton vuruluyordum haftada bir, progestan kullanıyorum günde iki kez. Şuan 31+6 yız. Önümüzdeki hafta ilacı teke indireceğiz. Ben de çok korktum çok stres oldum, düşük tehlikesi dışında erken doğum riskim de vardı rahim ağzın kısa dedi doktorum. Progestan ve iğne onu da tedavi etti. Hala yatıyorum çoğunlukla, günlük yürüyüş yapıyorum sadece. Sadece stresten uzak dur, kendini üzme, rabbime emanet yavrularımız ❤️ sağlık diliyorum size ve bebeğinize