Bebehlimmm Kızlar yuvarlak olursa kız elma armut gibi olursa erkek diyorlar doğru mu? 🤭 Sizin tutuyor mu?
Esraaaaacun Bebehlimmm bence alakası yok bana öyle dediler hatta doktorum da %80 erkek dedi ve şu an kız 😍 karnımı gören herkes erkek kesin diyor bence alakasız 😀
Cansel-2609 Esraaaaacun aynı durum bende de var zayıf olduğum için karnım aşağıda duruyor ve bütün herkes erkek diyor bence o vücut şekliyle alakalı bir durum ☺️ bakalım cumartesi günü öğrenicez bizde ne çıkacak 😀
-Annem Bebehlimmm Bende tuttu bu teori 🤭 İlk gebeliğim kesem muz seklindeydi erkek bebiş geliyor hayırlısıyla 🙏🏻☺️
Esraaaaacun Cansel-2609 bencedeee 😍 aslında bu durum hoşuma gitmiyor değil kiloyu çabuk verirsiniz diyorlar ayyy 😀😀😀
aysenur-1998 Bebehlimmm canım onlar yanlış ya hurafe yani tutmuyor batıl kulaktan dolma şeyler yani benim hiç doğru çıkmadı hiçbiri hem de her şeyi erkeği uyumluydu ama kızım oluyor yani