Rabia54 Kızlar sonunda bizde sonuna geldik sabah 10 da sezaryan olacağım hepinizden dua bekliyorum rabbim bütün hamilelere kolay doğumlar nasip etsin bebek isteyen herkese bebek nasip etsin hepiniz kolay şekilde sağlıkla kavuşun bebeklerinize herkezin doğum hikayesini böyle postlarini okudum sıra bana geldi inşallah bende atlatirim hikayemi yazicam panik atak hastası olarak Allah'a emanet olun canlar 🙏💞💞🙏
Esra8861 Rabia54 heyecan yok, bunu her kadın yasadı yasıcak dıye düşün canım.. Yarın akşama kollarında olacak bebeğini düşün birde 💙💙💙 Allah kucagına almayı nasip etsin
nscaslan3437 Rabia54 ay ne güzel bizde şafak saymaya devam 😊 inşallah güzel geçer ameliyatın. Peki cnm panik atak olduğun için genel anestezi mi yapacaklar. Birde sabahtan mi gideceksin akşamdan mi yatırdılar
Rabia54 nscaslan3437 saabh 8 de gidicem 10 da amaliyat spinal olucam canım doktorum onu önerdi güçlü sakinleştirici Lee yapicaz dedi sağol Allah razı olsun 💞🙏
Ylnaknytk Sağlıklı doğumlar bebişin ve sen kavuşacaksnız nr güzel darısı biz hamişlerin ve hamiş olmak isiteyenlerin başına inşallah 🙏
Esilaminel Rabia54 saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘ Bende bir panik atakli olarak heycanla bekliyorum güzel haberlerinizi...
Rabia54 Esilaminel canım ben cumartesi oldum inan spinal.oldim.iyiki öyle olmuş çok rahat kolaydı doğum anları hiç anlamadim zaten 30 dk sürdü bebek ilk bes dk çıktı sonrasida 20 25 dk sürdü odaya gidince benim uyuşukluk yarım saate geçmeye başladı çok güçlü ağrı kesiciler oldum o gün çok ağrım olmadı hafifti gece tuttu ağrılar ama rabbim sabrını veriyor ben ağrı geldikçe oğluma bakıp geçecek dedim ağladım ettim ama asla asla.korktugim kadar değilmiş nasıl kötüye hazirladihiysam herşey çok güzel sütüm dün gelmeye başladı bebiş de süt gelince tuttu sormak istediğin varsa cevaplarım ben iğne vurulurken hep birinin elini tutarım ondan bile korkarım ama hiç açimadi onigne doğum sonrada bile ignelerle esimin elini tuttum doktor gülüyor sen amaliyat oldun iğneden korkuyon 😊😊😊
Esilaminel Rabia54 maşallah size... Rabbim uzun ömürler güzel yazilar yazsin...Saglikla huzurla keyifle büyütmeniz dilegiyle⚘ Çok teşekkür ederim unutmayip yazdiginiz için çok mutlu oldum bu tarz pozitif hikayeleri okudukça motivasyonumuz artiyor...