Elzem07 ElifKarata ay ben cok anladığım icin söylemedim ama keseden falan pek anlamam öyle baktım öyle geldi, nasipse benim erkek olacak büyük oluyo zaten görüntü olarak. Buna da kız diyorum :) ElifKarata
PrensinibekleyenAnnee Nur_50 ay doktorda tarih edemedi canm 😂ôyle kaldı bibara erkek gibi gördüm ama emin olamadım dedi
PrensinibekleyenAnnee Nur_50 kız hemde iki doktor net bişey demedi ya biri yan duruyor erkek olabilir dedi biri bı ara erkek gibi geldi dedi ama emin değilim dedi 13 haftada kesin kızdı
PrensinibekleyenAnnee Nur_50 ya insllah isim falan bile düşündük rabbim sağlıklı nasip etsin ama başta erkek demiş olsalar dı sıkknti yoktu
Nur_50 PrensinibekleyenAnnee inşallah Rabbim gönlünüze göre versin 😃sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin önemli olan sağlıklı olması cinsiyeti fark etmez
cennetomrum Nur_50 Bana da erkek demiştin insallah erkek olur daha gitmedim 16. haftayi bekliyorum kesin net belli olsun diye 🤣🤣🥰🥰