Gamzekand Cansut20 Benimde 4 yaşında bir oğlum var 😊 onda hiç şikayetim olmamıştı ama bunda benimde bel ve kasık ağrısı var fazla ayakta kalınca birde açlık fazlaca var sürekli bişeyler yiyesim var 🙈 şükür çok zor geçmiyor
motherlove Benimde 3 yaşında bi oğlum var sat 3 Mayıs kese ve bebeği gördüm bayramdan sonra kalp atışı duymaya gideceğim geç döllenme olmuş dedi doktor ilk oğlumda çok bulantılı ile geçiyordu bunda şükür çok iyiyim
Cansut20 motherlove benimde öyleydi bulantı oluyordu bunda daha yok. ya anca olacak yada olmayacak anlamadım hatırlamıyorum onda ne zaman başladığını.. İnsan bir sıkıntı mı var acaba diye düşünüyor bazen daha 1 hafta var benimde 2.kontrolle kalp atışı duymadım daha
motherlove Cansut20 Aynen enerjim falan iyi galiba Allah kolaylığını veriyor çocukla işte çok şükür doktora gidelim bayramdan sonra bakalım ne diyecek 😌😌
kncbalm123 Annekuzusu38 benim 10 mayıs son adet tarihim doğumun 14 şubata felan geliyo seninde 12sine felan gelir
MinikMucizemm23 beatrice00 ay bende hep bakıyordum Şubatta doğum yapacaklar hakkında sohbet var mı diye benimde doktorumun dediği haftaya göre uygulama 1 Şubat gosteriyor son adetim 20 Nisan İNŞALLAH sağlıklıca kucağımıza almak nasip olur 🥰
Nuraan_k MinikMucizemm23 benimde son adet 12 nisan ama 27 nisan diye hesapladı tekrar doktor 1 Şubata 40 haftalık olur dedi 😃
minibebisim MinikMucizemm23 aaa benim de 22 nisan ama ultrasonda hep ocak çıkıyo 🥲 yani beklenen doğum tarihini ocak gösteriyo sistem. Yılbaşında doğurursam şaşırmam 😂😂
kncbalm123 beatrice00 benim 5 haftalikken gittim kese gözüktü kalp atışını duymadim 1 oğlum var 1 ay sonra 2 yasina gircek suan 7+1 haftalik olduk 5 temmuza randevu aldım bakalım gidince kalp atışını duycaz insallah hayırlısıyla
bukizanne kncbalm123 benim de 10 Mayıs son adet tarihim doktorum 17 Şubat dedi 14 de olabilir neden olmasın bebişlerimize bağlı 💖🤰🏻🫶🏻🙂
ElifNilMom Sat 7 mayıs. 7 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğim bir kızım var ağustos 28 de 3 yaşına girecek 🌸
Esmagg beatrice00 beatrice00 aaa benim de sat 8 mayisss🤍 21 Haziranda ilk kez gittim 6 haftalık tam dedi kese vardı kalp atışı için bayramdan sonraya çağırdı bakalım heyecanla bekliyorumm
Yasanixxxx beatrice00 benim sat 7 Mayıs ama geç döllenme oldugu için 1 hafta önce gittiginde 4 haftalık ve kese cok küçük tu 15 gün sonra tekrar gideceğim geç döllenme dedi doktor
Caglaaats beatrice00 12 Şubat gözüküyor benim de doğum annemin doğum günü 😍 Kasık ve bel ağrılarım çok sizde de var mı
MinikMucizemm23 mehtaphamza İNŞALLAH sağlıkla kucağımıza alırız benimde 25 Ocak gösteriyor sat göre ama doktoruma göre şuan 9+2 yiz 1 hafta geride yani
mehtaphamza MinikMucizemm23 benimde 24 ocakta gösteriyor benimki de geriden geliyor sona doğru yakalar inşallah canım