Şubatta doğum yapacaklar ile ilgili bir tartışma bulamadım. Hemen ekledim. Benim sat 8 Mayıs 🧡 bir oğlum var Eylül de 3 yaşına girecek inşallah . 5+3 ye kese göründü ama henüz yolk kesesi ve kalp atışı duyamadık. Bayram tatili gireceği için yarın gitmeyi düşünüyorum 6+4 oluyorum herhalde kalp atışı duyulur diye tahmin ediyorum 🙈