serensuat daha önce burdan biri de kız dedi o doğum tarihine göre bakmamıştı ama hayırlısı bakalım erkek çıktı çin takvimine göre. 1tane oğlum var 3 yaşında oda çin takvimine göre erkekti ve ben hep erkek hissetmiştim erkek çocuk ruyam da görmüştüm erkek oldu. Bakalım bu kız mi erkek mi hayırlısı 🙏🤲