Kızlar selam. Bugün kontrole gittik ikili tarama için doktor 12+2 haftalık bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu söyledi. Çok erken olduğunu düşünüyorum ama bilemedim size sormak istedim çünkü ilk bebeğim 18inci haftada belli olmuştu cinsiyet tahmini ne kadar doğrudur bu 12inci haftada siz bu haftada öğrendiniz mi? Doğru çıktı mı?