Şöyleki tabiki öncelikle doktor önemli ben devletten hiç memnun kalmadım ebeler vs çok Azarlıyorlar karşıdaki insan değilmiş gibi ve devlette neredeyse tüm doktorlara gittim biri ultrasona bile yüzünüzü cevirtmiyor biri pıhtılaşma olduğu halde yok diyo biri daha hamile bile değilsiniz vs diye yorumlar yaptı davranış benim için çok çok önemli çok şükür bir tane özelde doktorum var her şekilde ilgileniyor yememe içmeme kadar en azından paramı verip rahat oluyorum stresli olmuyorum ve kişisel alanın oluyor özelde