Rabiacyrn17 5+1 haftalık gebeyim henüz doktor kontrolüne gitmedim hastane tercihi kafamı çok karıştırıyor. Çevremin yarısı devlet yarısı özel diyor sizce hangisine gitmeliyim
Mrsfly Rabiacyrn17 yani bu tamamen imkanlarla alakalı bişey. Eğer elverişliyse tabi ki özel ama her özeli de iyi bulmuyorum iyice araştırmak lazım.
hunilimom Rabiacyrn17 ben iki doğumu da develtre yaptım ilk kızımda 17. Haftaya kadar özele gittim memnun kalmadim doktorumdan değiştirdim devlete gittim hastanem de doktorum da çok iyiydi o yüzden aynı hastanede devam ettim 2. Gebelikte farklı doktor tercih etmiştim aynı hastenede
Rabiacyrn17 Gkee neden peki tecrübelerinizi öğrenebilir miyim ilk gebeliğimin de tecrübesizim biraz 🙏
Rabiacyrn17 Yazmelegi_ 5. Haftada vajinadan bakılıyormuş keseye sanırım 6. Haftayı beklemeli miyim kontrol için
Yazmelegi_ Rabiacyrn17 ben 6 da gittim bakmadi hic bir şekilde dha erken dedi sonra özele gittim aynı gün içinde karından baktı haftaya gel kalp atışı duyarız dedi karından duyamazsak alttan bakarız dedi karından da duyduk
Nur_50 Rabiacyrn17 devlet hastanesi ultrason aleti eski olduğu İçin vajinal ultrason bakıyorlar ben özel hastanede karından kese bebek bakıldı kalp atışı karından dinledik
Oscarito41 Rabiacyrn17 cnm kandan 2gun arayla tahlil yaptir acilden yada saglik ocagindan..degerline bak 2 kat yukseliyormu.. yukselme varsa hemen gitme bekle 6 hafta ortasini yada 7 haftasyi… ama yukselme yok yada dusuyorsa hemen git bekleme.. Ben 7.haftamda gittim hem keseyi hem kalp atisini duydum…
Betii00 Rabiacyrn17 vajinadan mı ilk defa duyuyorum ..2. Hamileliğim ögrenir ögrenmez gittim hiç vajinadan bakma durumu falan olmadı.
menessare Hemen gitme doktora bekle bence ben 7 te gelirken gitmiştim alttan muayene den çekindiğim için
Babyakca2891 Rabiacyrn17 ben özel takipliyim isterdim devlete gidiyim param cebimde kalsın ama devlette bir odaya üç hasta giriyor doktor yüzüne bakmıyor hasta mahremiyeti kalmıyor maalesef içerisi o kadar kalabalık olunca o yuzden özel takipliyim sezaryen istediğim içinde özelde devam edicem burdaki doğum hastanesinde herhangi bir komplikasyon olmadığı sürece sezaryen yapmıyorlar hastayı
Rabiacyrn17 Babyakca2891 devlette beni tedirgin eden tek şey doğum günü zaten hasta mahremiyeti ve oda rahatlığı doğumumu kesinlikle böyle bi ortamda yapmak isterim ama devlet hastanesi öneren de çok var acaba hastane değilde doktor mu önemli olan
hunilimom Rabiacyrn17 tabi ki doktor çok çok önemli benim 2. Hamileliginde ki doktorum harikaydı ki hiç kimseden kötü bişey duymadım hastenede 4 doktor vardı 2 erkek doktorun kapısında kuyruk olurdu randevu çok zor bulunurdu iyi bir doktor büyük şans
Babyakca2891 Rabiacyrn17 ben giresun için söylüyorum imkan dahilinde tabi bu durum ben bir kere gittim doğum evine pişman oldum bir daha gitmem doktorun iyisini bulduktan sonra tabiki o size kalmış bir durum
bdenerigokce Rabiacyrn17 3 doktor değiştirdim ve 3. O kadar iyi bir doktor ki maşallah diyim 😂 özelde böyle doktor bulamazdım belki, hepsi devletteydi, biraz şans biraz nasip bence🤷♀️ sürekli değiştirerek bulabilirsin
Rabiacyrn17 bdenerigokce evet bencede tamamen şans ve içine sinmesiyle alakalı bi durum ben hangi doktora gidersem onunla kalmak ona doğum yapmak isterim takibimi aynı doktor yapsın isterim başından beri inşallah banada nasip olur sizin ki gibi doktor bulmak 🥹
2evlat1anne Rabiacyrn17 bana göre özel sadece masraf her şekilde doğumda o acı çekiliyor özelde de devletde de o yüzden gerek duymuyorum özele sadece detaylı ultrason için gittim sonrasında hep devlet
Rabiacyrn17 2evlat1anne doktor ilgisi önemli benim için o acı her şekilde tabii ki çekiliyor zaten devlette öyle bi doktor bulsam ona giderim önemli olan hastane değil aslında biraz doktor ilgi konusunda da özel hastaneler daha ilgili oluyor yoğunluk olmadığı için